Thursday, December 10, 2009

keje giler

9-12-2009,6pm

kejadian giler belaku,aku ngn adk arwah wat keje giler.
ptg 2 aku g umah arwah.
isap2 okok.adik arwah,toyol,blik dri umah mmber die.
aku gtau la puas giler duk umah,jom mndi sungai.
die sng2 je on,aku pon on la..

smpai sgai,tggl kn baju.toyol ngn boxer,aku ngn jeans.
aku pakai spendar,xkn nk lanyak ngn spendar je.
pas2 toyol dtg ngn idea bodoh.
brenang smpi ker 'batu 1'
aku pon yg giler2 on je la.
brenang smpai tgh,da pancit.
aku pon patah balik.
tp da x larat.arus plak laju.
dlm kpale igt mati je.
mane nk larat..jeans berat nk mmpos..nk kayoh kaki pon cam sial.
nasib bek la ade rezeki lg.smpt la aku brenang smpi tepi..
toyol da smpai kat batu 1.aku je x.

3taun tggl mndi sgi..
mane la nk larat..
zaman kegemilangn da abis..
hahahaha~

tamat

No comments:

Post a Comment